Creatieve Commercials


Een commercial is een bekende en beproefde manier om naamsbekendheid te krijgen.
Het effect van een commercial zit deels in het opvallende en aansprekende concept en deels in de kracht van herhaling.
(Re-clameren is Latijn voor "steeds opnieuw roepen".)
Het belangrijkste is echter om de doelgroep aan te spreken. Daarom is het belangrijk om niet alleen droge feiten op te sommen, maar ook om op het gevoel van de kijker in te spelen.
Een creatieve benadering is de een pré

Voorbeeld van een door BrokxMedia gemaakte commercial:

Een TV-commercial kan insommige gevallen in 1 keer miljoenen mensen bereiken, maar het kan erg kostbaar om dat herhaaldelijk te doel.
Het is ook mogelijk om lokaal te adverteren op Discovery of lokale TV-zenders, maar er zijn meer mogelijkheden, zoals adverteren op YouTube en Facebook. Daar kun je redelijk precies aangeven wie de doelgroep is.
Daarnaast kunnen commercials ook voor narrowcasting ingezet worden in de eigen winkels of op specifieke locaties waar TV-schermen aan gevels hangen.

BrokxMedia denkt graag mee over de mogelijkheden.

Overweeg je om een commercial te laten maken?

Neem direct contact op om de mogelijkheden voor jouw commercial te bespreken.