Bedrijfsfilms die overtuigen
Met een boeiende bedrijfsfilm grijp je de aandacht van jouw doelgroep. Een echte boost voor de bedrijfspromotie. Een goede bedrijfsfilm is dan ook als een uitgebreid visitekaartje: Het vertelt niet alleen wie je bent en wat je doet, maar is een krachtige aanvulling op het gebied van (commerciële) communicatie. Het laat immers ook horen en zien wat een bedrijf voor zijn klanten kan betekenen.
Een goede bedrijfsfilm:
- maakt ook een professionele indruk op de kijker - boeit van begin tot eind - en overtuigt op een positieve manier.Enkele voordelen van een bedrijfsfilm:
- Film is beleving. Doordat meerdere zintuigen geprikkelt worden, blijft de boodschap beter hangen. - Op vakbeurzen zorgt de dynamiek van een corporate film in de stand voor extra aandacht. Bezoekers kunnen eenvoudiger aangesproken worden en zij zien direct wat er geboden wordt. - Op internet betekent dit extra gemak voor de bezoekers op uw website: Film vergt immers minder inspanning van de kijker dan het lezen van tekst. - Ook kan er gebruik gemaakt worden van videosites, zoals YouTube en Vimeo, om de films op blogs en fora of in nieuwsbrieven te embedden. De bedrijfsvideo kan dus ook verspreid en gevonden worden buiten de eigen website. Bovendien kan dat een enorme SEO-bijdrage leveren aan de vindbaarheid op Google door slim gebruik te maken van zoekwoorden en omschrijvingen. - Dankzij social media kan videomarketing een groot publiek bereiken. - Tijdens bedrijfspresentaties kan een video het publiek snel en boeiend kennismaken met een bedrijf of een product. Een goede video houdt de aandacht beter vast dan een gemiddelde (opgelezen) powerpointpresentatie. Daarom is het belangrijk dat vorm en inhoud elkaar versterken tot een overtuigend geheel. BrokxMedia heeft dankzij jarenlange ervaring en een uitstekende filmopleiding de kennis in huis om boeiende bedrijfsfilms te maken waarmee jouw bedrijf zich kan onderscheiden. In het portfolio zijn meerdere voorbeelden te bekijken.